ورزشی

رژیم غذایی زلاتان: بستنی و پاستا ممنوع، روزی 8 بادام

پنل اس ام اس هیرو

کد خبر: 1721082/50

زمان: 13:20  
1399/09/04

بازدید: 11,871

آمادگی بدنی شگفت‌انگیز زلاتان ابراهیموویچ در سن 39سالگی تا حد زیادی مدیون رژیم غذایی سخت‌گیرانه‌ای است که او رعایت می‌کند.

به گزارش “آلانه”، زلاتان ابراهیموویچ در 39سالگی به یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های این فصل سری آ تبدیل شده و برای تیمش میلان می‌درخشد. او بخش مهمی از آمادگی بدنی شگفت انگیزش در این سن را مدیون رژیم غذایی سخت گیرانه‌ای است که رعایت می‌کند.

 

 

زلاتان امسال بهترین فصل خود در سالهای اخیر را سپری می‌کند و در هشت مسابقه اول سری آ ده گل برای میلان زده و موفق شده از این نظر در تاریخ لیگ ایتالیا به رکورد جدیدی دست پیدا کند. میلان با دو گلی که زلاتان این هفته به ناپولی زد در صدر جدول سری آ ایستاده است.

 

درخشش زلاتان زمانی جالب‌تر می‌شود که به این نکته توجه کنیم که بر اساس آمار جدید ارائه شده توسط سری آ زلاتان در 39سالگی در این هفته‌ها سومین بازیکن سریع این لیگ بوده است. یکی از دلایل این آمادگی بدنی بالا اما رژیم غذایی ویژه و سخت گیرانه ای است که ستاره سوئدی به دقت دنبال می‌کند.

 

 

زلاتان نوع و مقدار غذای مصرفی خود را به دقت زیر نظر دارد و از برنامه‌ای ویژه تبعیت می‌کند. GQItalia می‌گوید زلاتان هر ماده غذایی که مصرف می‌کند را با ترازوی دیجیتال وزن می‌کند و حتی یک گرم تفاوت برای او اهمیت دارد.

 

 

از جمله غذاهایی که توسط زلاتان بیشتر مصرف می‌شود به گوشت سفید، سبزیجات تازه اشاره شده است. استفاده از غذاهای یخزده، بستنی و حتی پاستای ایتالیایی در رژیم غذایی زلاتان ممنوع است. البته زلاتان در رژیم خود از کربوهیدرات استفاده می‌کند ولی ترجیح می‌دهد کربوهیدرات مورد نیازش را از غلات تامین کند و نه از پاستای ایتالیایی که معمولاً از غذاهای محبوب فوتبالیست‌ها است.

 

 

زلاتان که یک آشپز اختصاصی دارد همیشه سعی می‌کند وزنش را بین 92 تا 94 کیلوگرم نگه دارد. از جزئیات دیگر رژیم غذایی زلاتان به خوردن هشت عدد بادام به صورت روزانه اشاره شده است. گفته می‌شود متخصصین تغذیه در ایتالیا به دلیل مغذی بودن بادام و سرشار بودن این دانه گیاهی از منیزیوم و چربی‌های خوب به او چنین توصیه‌ای کرده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا