خودرو

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک

به گزارش آلانه،مدیرعامل شرکت سایپایدک
گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و
اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.

سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در
دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام
نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک
شرکت تولیدی خدماتی باشد.

حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری
مداری درکشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه
بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای
رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج
دهند.

وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری
مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری
پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی
به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی
از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی
سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم
آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را
فراهم آورد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی
سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکانی جذاب برای
خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سایت
www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل
و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا