تبلیغات محیطی لیگ بیستم شکیل میشود (عکس)
به گزارش “آلانه”، سال گذشته مسابقات لیگ برتر در پایان هفته 21 ام نیمه کاره باقی ماند و پس از چند ماه در شرایطی که شرایط اقتصادی بدی بر فوتبال ایران سایه افکنده بود، دوباره از سر گرفته شد.
شروع دوباره بازیها البته بدون حضور تماشاگران، این فرصت را در اختیار مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و کمیته بازاریابی آن قرار داده بود تا حتی از سکوهای ورزشگاهها، به ویژه ورزشگاه آزادی برای تبلیغ محصولات مختلف استفاده کنند و هر چه اهمیت بازی بالاتر میرفت، شاهد میزان بیشتری از تبلیغات محیطی در دور زمین ها بودیم.
صادق درودگر اما میگوید در فصل جدید خبری از این تبلیغات شلوغ و درهم، که گاهی بیننده تلویزیونی را نیز آزار میداد، نخواهد بود و برخلاف سال گذشته که بالای 50 شرکت و محصول در طول یک 90 دقیقه معرفی میشدند، در لیگ بیستم تنها نزدیک به 25 مورد تبلیغات طی بازی و تنها در دو ردیف در نظر گرفته شده است.
این شیوه جدید چیدمان تبلیغات محیطی لیگ بیستم است که در دیدار استقلال و مس رفسنجان اجرا شد و قرار است در آینده نیز به همین ترتیب و تنها در دو ردیف نمایش داده شود.
نمونهای از تبلیغات محیطی شلوغ با معرفی محصولات متعدددر ادوار گذشته لیگ برتر
این خبر البته هم برای علاقمندان به فوتبال جای خوشحالی دارد که میتوانند با کیفیت بیشتری به تماشای بازی تیم محبوبشان بپردازند و از سوی دیگر برای صاحبان کسب و کارهای مختلف هم از این جهت سودمند است که اگرچه شاید هزینه بیشتری بپردازند ولی در فضای بهتری نمایش داده میشوند و تبلیغات آنها اثربخشی بیشتری به همراه خواهد داشت.